Feed the cat!

Fan vad svårt det är att ta sig fram utomhus. Blankis överallt! Höll nästan på att inte komma uppför backen
mot Psyk där under tåget.. hahaha! Gick helt töntigt långsamt och var beredd att ta emot mig själv vid fall.. 
Men jag höll mig på benen. Och mötet gick bra. Och sen gick jag och köpte kattmat & mjölk. Solen kom fram lite!

Och nu ska jag tvätta! Mellan maskinerna kanske jag slänger in lite lunch också... ner i magen, inte i maskin...
Imorgon får jag snyggbesök! Älsklingsbesök. Åååååh. Lovely. 

                      
 

Postat av: johanna

Samma här! Tänkte ta en power-walk, haha jo tjena, det blev en snigel promenad och försöka hålla balansen! ^^

2011-03-07 @ 14:38:15
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0