Finmiddag.

Att äta Ahlgrens limousiner till middag gör ju att jag har en nudellunch/middag kvar till nån annan dag.
Awesome. Ekonomiskt, va? Å det finns bilar kvar till imorgon. Hoppla. Eller, jag menar; wroom wroom!

Kamomill-té att sova på, sen. MED mjölk! : ) Eftersom jag gick upp klockan 14:09 idag kanske jag inte är
så lättsövd inatt, lixom. Men det är ju lite så, när man inte tycker att man har en enda anledning i hela
vääärlden att stiga upp. Då kan man lätt sova bort en hel dag. Imorgon skulle det bli fint väder igen!
Vi får väl se. Annars kanske jag inte går upp ALLS imorgon!

Godnattsamtal @ Skype. Check! ♥
 

Postat av: Diana

i so know your feeling.... vad har man att gå upp till liksom? Förutom när min pojkvän är hemma, då går det... inte annars... :P krams

2011-03-29 @ 03:54:26
URL: http://www.devilslaugh.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0