Förmiddag i studion & eftermiddag i Västerås.

Attans. Jag MÅSTE skriva inlägg i showbloggen nu. Det är FEM veckor kvar bara, tills det är premiär för
årets show! Och Elin & jag var i Västerås idag och letade inspiration, samt beställde tyger till scenkläder!
Innan dess var jag i studion med Marcus och sjöng typisk Abbaschlager ala Jenny Silver för fulla muggar!
Det gick rätt bra med tanke på att jag knappt hört låten innan. Tjoho! Snabba var vi också. Fantastiskt.


                       
                      Så jävla fin hårprydnad, från Glitter. Dyr som fan. Elin & jag ska göra EGNA!! ^^



For no reason: Skitfin kappa på New Yorker... lite stor i ryggen dock, trots strlk 34...  Med guldrevärer på axlarna.
Och de här FINA BILLIGA bruna stövlarna som var nere på 169 fjuttiga kronor... Fan. Inte råd. De var så fina.... ♥



                                            Liten sneakpeek från Furulunds tyger....

  
 

Postat av: Lajl

sv: Du får jättegärna komma o bo här, då kan du få de lilla rummet, där är bara ett fönster desutom ;)



ja o jag är lite ledsen att lämna "stora staden" malmö, men annars är ju allt perfekt =)

2011-03-04 @ 21:26:25
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: hahah jodå.. jag kan lova dej att jag fått spel på den ett antal gånger redan, gaaaah, helt för liten.. allt vatten hamnar ju utanför o ner på golvet. man diskar typ utanför. morr.

2011-03-04 @ 22:04:36
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0