Gummistövelinvigning 2011.

Undrar om det regnar? Jag drog på mig heta gummistövlarna iallafall.
Så nu kanske jag slipper bli blöt om fötterna, men kanske halkar och får hjärnskakning?
Jättespännande! Ska försöka hålla mig med fötterna nedåt iallafall... ^^

Vart jag ska? Jag dreglar framför tv:n i Coca Cola's nya jävla reklam, så jag ska gå till Lidl och köpa
fejkColan som är nästintill originalet smakmässigt, men bara kostar 6:49- för två liter. JA DET SKA JAG!
Jag står inte uuuuut. Har haft världens tråkigaste daaaaaag! Det bästa var väl älsklingens telefonsamtal
som var lixom lite depp och lite pepp samtidigt. Som innebar att han istället för lördag kommer SÖNDAG
men stannar ända till onsdag (istället för att stanna 24 timmar). Jaaaa! Goodie. The more älskling the merrier. 

Så, jag ska nog stå ut med att vänta ett heeeeelt dygn till... since I can keep you longer.... ♥ : )
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0