Happyface! : D

Åh, vad GLAD jag är! Även fast övningen gick SÅDÄR, jag hade noll kondis och orkade inte ta någon ton
som var längre än en sekund, inte ens stillasittande. Jävla kropp, what's your problem? Magstöd, någon?
Och stämbanden ska vi inte ens TALA om. Så. Nä. Sch!

Men sen, sen blev jag glad. Blev glad för styrdans och för solosång! Så jävla! ME HAPPY!!
Fan att klockan är så mycket som den är, annars skulle jag kräma på redan nu med sång.
MIN SÅNG! : ) Fast jag vet att den behöver sänkas, litelitegrann. Sååå glaaad! : D

Finns fortfarande en låt som jag hoppas hoppas hoppas på, en som jag vill ha even more,
men den jag fick var lixom en av de två jag ville ha, så jag är nöjd. Inte ofta jag skriver
såhär glada inlägg! Nu ska jag duscha och sen får vi se vad jag kan leta fram i kyl/frys som
kan klassas som middag. Alltid lika spännande....

♥ !
  


...och en ANNAN rolig grej var ju tidigare idag när Hanna & jag var på jobbmässan - som i sig själv var rätt trist -
och vi hann vara där i TIO MINUTER innan vi blev intervjuade och fotade av tidningen! Mwahaha.
Vi & Försvarsmakten = SÅHÄR tighta! ^^ Fniss fniss. Damnit, nu måste jag ju köpa tidning imorgon.



Om någon undrar om det är blött ute... och om man måste simma ner på stan.... så visar jag de här bilderna:



                                                        Gummistövlar = bra skit.
 

Postat av: S.

Fan vad roligt :D

2011-03-11 @ 07:43:21
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0