Hemma, snurr snurr, danselidans & sjung.

Hahaha! Det VAR mest tangentbordet igår. Håller fortfarande stenhårt fast i den teorin... ; )
Lite sax och lite trimmer på babe's hår, och lite studioinspelning, och som sagt en massa gott vin.
Det var det kvällen och natten bjöd på, på dan gick vi på stan och hade värsta bästa mysiga vårdagen bara!
KANSKE inte bästa promenadskorna på, jag var mer snygg än bekväm om man säger så.. haha, hade jag
vetat att det vankades långpromenad hade jag inte valt de klackarna! ^^ Då blir man såhär trött:


                                    
                                    


Idag har jag varit yr i huvudet HELA jävla dan. När man är yr i huvudet HELA jävla dan vill man inte:
1) åka tunnelbana.
2) åka tåg.
3) sjunga och dansa i 3½ timme.

I did all of the above.
Men jag lever. Och jag tänkte ta en dusch nu och sen MÅSTE jag nog äta trots att jag mår illa när jag tänker
på mat. I think I need it, min kropp behöver NÄRING! Hallåååå näring, komsi komsi! Imorgon måste jag ner
på stan och kila förbi en butik som vill köpa showbiljetter. Note to self: SOV INTE HELA DAN.

Tjo.
 


(Och nu kan ni ju kika på vår lilla "reklamfilm" HÄR och sen köper ni biljetter! Jaaaa!)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0