Jag känner vååår i luften!

Åh, vad jag är trött! Fast på ett bra sätt (?) eftersom jag gick upp tidigt imorse och har RÖRT på mig, typ.
Gick upp 8:20, sminkade mig, lyssnade på min fina babe på radio kl 9, halkade lite efter med frukosten
och blev stressad, stack iväg på möte kl 10, skyllde på min karl (haha), gick runt till några företag och försökte
sälja showbiljetter, och sen gick jag till Mia där hon & Hanna satt och pluggade! Kaffeeeee! : ) 




                                      


Vi pizzalunchade också. Tack Hanna! Delad pizza är dubbel glädje. Mia & jag inmundigade även GLASS. Omnom.



Sen gick jag hemåt, typ strax före halv fem eller nåt, och jag är så tröööött så jag kommer somna i soffan.
Det finns lixom ingen återvändo. Det finns ingen energi kvar att vara vaken på. Sen ska jag försöka knåpa ihop
världens bästa jobbansökan-mail där jag förhoppningsvis framstår som en sjukt bra person som vem som helst
skulle vilja anställa. Vad tror vi om det? Ska skicka det till några förskolor/skolor. Woop woop.
 



Stöldbilder från Mia:


 

Postat av: Eve

Och vad reagerar Eve på först? DE LILA MUGGARNA SÅKLART! ;P

2011-03-16 @ 22:35:05
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: johanna

klart du kommer få ett jobb!



sv: jaa myspysen :)

2011-03-17 @ 00:01:23
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Carro

oh, de här såg ut att vara en trevlig dag :)

2011-03-17 @ 12:48:21
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0