Old times...

L u n a r b l o g g e n ,   1 5 : e   n o v e m b e r   2 0 0 4 :

"Jag måste skriva.
Kan inte bara sitta här och stirra.
Så mycket ord och känslor och tankar som bara måste ut.


Den höga musiken bara skakar om hela rummet, och mig.
Foo Fighters just nu.

I will come back!
.
.
.
For you..


Jävla skit.
Måste göra något!
Fram med förstärkaren igen, den har stått i källaren ett bra tag..
Nu ska det spelas på riktigt igen.
Ilskans toner ska ljuda här ikväll!!
Saknadens.
Kärlekens.

Jag ska spela så jävla högt och sjunga för alla här i huset.

Kan ingen bara spränga bort min jävla kropp?
Så jävla högt ska jag flyga."

______________________________________________________________



Borde musicera mer än vad jag gör.
Jag behöver en till gitarr.
En akustisk som låter som den ska.
Det föddes mer musik under mina fingrar förut.
Jag läser de här gamla inläggen och mår dålig ända
in i själen av det livet som var då, men jag står här
idag för att jag tog mig igenom det. Jag gjorde ju det.

Och han är fin, han som är min, han som gör mig glad.
Men inget kan göra en så ledsen som kärleken, ibland.
Inget kan göra en så arg. Så glad. Så levande. Så tom.
Musiken är ett sätt att bearbeta. Good or bad.

I need to make more music.


 


Postat av: S.

Spela in bara så vi andra får höra också ;)

2011-03-07 @ 07:24:12
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Turbotanten

as i said -u'r strong ;) läser ju din blogg,fortfarande -du är grym ;)

2011-03-07 @ 14:19:16
URL: http://turbotanten.blogg.se/
Postat av: Linna

kraaam!

2011-03-08 @ 12:43:54
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0