Pastaklubben lixom.

Hrrm, INTE sova hela dan sa jag ju. Kan inte tycka att 13:11 var speciellt tidigt att gå upp, men men... ^^
Jag var sååååå tröööött! Segade hela '"morgonen" (host) och sen gick jag ner på stan en sväng. Var inne
på företaget som ville köpa biljetter, lämnade namn och nummer så de kan höra av sig så jag kan komma
in med biljetterna sen. Kul att få lite folk på kroken! Sen ska familjen ha såklart också, bland vännerna känns
det fortfarande lite klent.. Kom igen nu! Köp köp! Kom och kollaaaaa! Det kommer bli jättebra.



                        
Provade en grej på HM som jag hängde undan, eventuella scenkläder lixom... vill inte avslöja det redan så de
bilderna får vänta! Ska ha klädmöte imorgon med syrrorna och diskutera vår låt, sen får vi se hur det blir.. ^^

Sen gick jag och köpte mat för 74 spänn och fick ångest för det, men jag måste äta!! Billigaste pastan, billigaste
passerade tomaterna, billigaste brödet, billigaste pålägget, billigaste hit och billigaste dit. Oh the luxury. Men det
är MAAAT. Mat som jag kanske borde låtit bli att köpa rent ekonomiskt, men som sagt... måste ha mat.

Nu blir det middag, pasta pasta pasta, det enda jag lever på. Tur att man är italiano. Mohaha.
 

Postat av: Patrik

Mat är viktigt även om ekonomin är skral, man kan ju inte svälta ihjäl heller.

2011-03-23 @ 19:58:15
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: johanna

Men åååh hade det inte varit så att ni hade haft showen i enköping hade jag ju kommit.. långt bort ju :P

2011-03-23 @ 23:59:10
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Carro

Håller med Patrik!



många kramar till dig ida!

2011-03-24 @ 09:08:17
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0