Snö & godislimousiner.

Fyra paket nudlar för tio spänn. (Ica's, 2 för 5:-) Man borde ju ha köpt typ hundra paket egentligen.
Men det blev fyra. Och ketchup, till den pastan som finns, tamponger & kattmat. Man kan ju inte strunta
i att mata katten lixom. Tyvärr. Hahaha. Min lilla skrutt. Hon ÄLSKAR att äta. Fast hon är jävligt kräsen,
man kan inte köpa vilken mat som helst. Big no-no! Jävla toka. Så kan vi ju inte hålla på.


 

Nu får snön ge sig av tycker jag. Vädret igår & alla dar innan det var much more pleasant.
Just det, bilar köpte jag. Lösviktsbilar. De STORA! Limousinerna. Älskar dem. Och de väger typ inget! = BILLIGT.
Nåt måste man väl fira med?? Hahahaha. Snälla snälla pengar, räck till räkningarna...
  

Postat av: Storasyster Annie

Nej, sådär kan ni ju inte ha det :-(

<3 <3 <3

2011-03-18 @ 21:45:04
Postat av: Caroline

Jag tycker det är så vackert och modigt att du vågar beskriva precis hur du har det utan att försöka dölja och försköna. Det är starkt. Men jag önskar ju dock att du inte behövde vara så stark, utan att du hade det bättre ställt.

2011-03-18 @ 22:32:28
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0