Första mars, minsann!

" . . . a n d   t h e   g e n e r a t i o n   t h a t   d i d n ' t   a g r e e . . . "




Hela dagen har spenderats hos lillasyster plus hennes två söta kids! Iallafall från klockan straxeftertolv och
framåt. Jag har spelat tv-spel med Leo & Viggo, fikat, lunchat, middagat och låtit Hanna få förhoppningsvis ett
UNS tid till lite plugg! Kom hem vid halv nio, dagen blev längre än väntat.. : )



                                                                                   Kolla, front cover-Viggo! : ) ♥




                                         Tuffingen i mina lurar, lyssnar på när jag sjunger... : )


             -"Viggo kan inte jag få din pyjamas?" frågade jag, och han nickade... Schysst! ^^


Menkollahärå. Åkatågbilder.




Och jag hade ju hela lägenheten full med folk när jag kom hem igår! Hanna & Leo & Viggo minsann! ♥



....och medan vi ändå håller på med dessa bortglömda bilder kan jag ju passa på att slänga in denna roliga bild
som jag knäppte i affären när vi var och köpte pizzagrejor i söndags... Hahahahaaaa!

                                     
 

Postat av: johanna

Värsta coolaste pyjamasen ju! Jag vill också ha en sån!



HAHA bästa klisterlappen på hårfärgen ju! ;D

2011-03-01 @ 22:51:23
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Herman

Å förra året vad Maja på den framsidan! Runs in the family...!

2011-03-01 @ 23:03:17
Postat av: Lexi

Ohh.. underbara pyjamasen som Neija valde ut! Vad fin han är i den! <3



Kul med hårfärgen.. jag är liiite tveksam till om jag verkligen skulle äta - men är det halva priset så.. ;) hehe.

2011-03-02 @ 00:07:44
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Lajl

sv: skrev de om bilderna för de var många som trodde de var min lägenhet jag lagt upp. fast dem komentera på facebook. =)

2011-03-02 @ 06:06:57
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha det är som min body lotion, på baksidan står det: This is not food!

2011-03-02 @ 07:57:31
Postat av: johanna

sv: Jag kan skicka min fantastiska städlista så kanske din städgen kommer fram? ;)



Jag lyckades hålla mig vaken till kvart i 3, sen somnade jag.. -.- såg reprisen igår istället ^^

2011-03-02 @ 09:36:31
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0