Shooooes!

Elin ställde in hänget hos henne idag, vi får ta det en annan dag. Istället hängde jag hos Eve där även
lillasyster infann sig, vi käkade lite soppmiddag och drack kaffe framför TV:n. Hanna & Eve var väldigt
sociala med varsin laptop i knät. Hahaha! Sen stack Hanna & jag och showtränade mellan 20 och 22.
Skjuts hem av bästa Carina! Yay! OCH! Så fick jag väääärsta fina snygga söta sexy skorna av Ingrid, 
från hennes lillasyster! OCH! Så var de pyttelite för småååå! Måååste töja dem! SÄGER ju att jag har 37½!
Har ett par andra pumps i 38 - samma märke - som är lite för stora, och de här lite för små. Vafan lixom.
Finns inte en CHANS att jag ger upp skorna, kolla själva! Så jävla FINA!! DET MÅSTE GÅ! : (

           

                                    
Nä, nu ska jag inte deppa för det. Hade en kul övning ikväll även fast min hals och min kondis inte ville samarbeta
riktigt. När det svartnar för ögonen och man får dålig balans är det kanske bättre att satsa på att få SYRE istället
för att sjunga? Jag körde på den taktiken iallafall. Andas andas andas. Nu ska jag ta en snabbdusch och sen ska
jag dega lite i soffan med katt & kamomillté. Och be till nån skogud eller nåt.
   
                       


Postat av: Lajl

jag har precis samma problem men ligger mellan 38 o 39 ist. skit jobbigt. de borde tillverka fler ½storlekar. var de inte bättre på de förr? eller är de bara jag som har fått de för mej? gympadojs kan ju vara bra på de iaf. men kom igen, i övriga skor oxå, tack!

2011-03-08 @ 23:34:41
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Maria

Har inte provat själv men: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/2011/march/skonare-skor-tips.html#comment

2011-03-09 @ 02:01:07
Postat av: Eve

Haha...men så länge satt jag väl inte med datorn? Eller? Hmm..fan..förlåt ;P haha

2011-03-09 @ 05:55:16
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: johanna

Mycket fina, helt sjukt fina!

2011-03-09 @ 09:43:56
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0