Utomhus, minsann.

Äntligen hemma!! "Jobbade" mellan strax efter 11 och 13:30, vi hann få slut på alla flyers och affischer så det
var ju bra! Solen sken men FAAAAAAN vad kallt det var. Blåsigt. Man vill ju inte gärna dra på sig världens
förkylning nu såhär innan premiär, men man har ju de BÄSTA förutsättningarna för att göra det... hmmpff...

Det gick bra och var rätt trevligt, jag skötte affischering tillsammans med Emma en sväng, sen Hanna, och sen
Ingrid, och vi var runt i alla butiker som saknade affischer och satte även upp på lite anslagstavlor och sånt.
På slutet var vi extra effektiva och tog två-tre-fyra på samma ställe, för att bli av med dem. Hahaha.
Men det var på ställen där det rör sig mycket folk så det är bara plus!

           

Nu är jag hemma efter att ha åkt buss med Hanna, som ni kanske läste.. hahaha. Vi hade åkt till bussgaraget
för att byta förare och då var det ett gäng pensionärer som såg lite nervösa ut, samt de unga tjejerna längst bak
i bussen som inte ALLS förstod vad vi gjorde där! Tyskland, ja. Hmm. Hihihi. Kommer man till Tyskland för 17:-
är det fan bara att åka med!

Nu är jag JÄTTEHUNGRIG och ska käka (tadaaaa) pastarester från igår! Sen ikväll kommer nog Eve över, vi ska
kolla på VIDEO!! Och inte vilken videofilm som helst, utan estetshowen från 2003 i Bahcohallen, som vi inte sett
på åtta ååååår! Fick "tillbaka" den filmen av min gamla klasskompis Fia idag, egentligen är den Bea's men jag har
tagit emot den och ska vårda den ömt tills vi ses igen, jag & Bea... dvs... aldrig? ^^ Jag håller den som gisslan.

Bella låg ute på balkongen när jag kom hem och var varm som en hel sommar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0