Det här med foton...

Yezuz! Har fortfarande inte slängt ut bilderna från Hannas 25-årsfest, tema: rockabilly! Och nu är det nästan 2
veckor sen, fy skäms på mig! Var inne hos Mia nyss (som ligger på en strand i Turkiet och äter jordgubbar hela
dagarna)
och lånade dessa två bilder, för att påminna mig själv om att lägga in MINA! Gaaah!



Och kolla den här megasuddiga bilden från krogen samma kväll, av Jennifer! Man blir ju jättenyfiken! ^^

                                      
I promise, I promise... snart kommer mina bilder. Hahaha. Miniatyrerna i mappen stämmer dessvärre inte längre
så det kommer ta JÄTTELÅNG tid att ladda in allt, måste leta upp den egentliga bilden lixom.. uh. I-landsproblem AB.
 


Postat av: Lina

Jaa Ida nu ligger du lite efter ;D

2011-05-06 @ 13:10:55
URL: http://goldfiish.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0