Läkartid, sol, tvätt och snabbkaffe. Fast långsamt.

Svar till "Helen." - Ja, jag hade problem hela dan igår och kvällen innan också.
3 ringde upp mig på dan men då hade jag inte tid att prata, kanske var det det de ville prata om?
Men nu funkar det som det ska igen. How 'bout yours? : )

____________________


VIIIILKEN härlig dag! Vaknade (nåja) 9 och gick upp och ringde öronnäsahalsdoktorn och bad om en tid
eftersom mina stämband är mongo. Hon sa att det såklart var ganska lång väntetid. Jag ba "jag är sångerska
och jag har ganska mycket spelningar",
m.m., m.m. Hon bad mig uppge mitt namn och helt plötsligt visste hon
vem jag var, "jag var och såg eran show, den var så himla bra!" och så vips så fanns det en tid på onsdag. Haha!
Awesome. Så på onsdag klockan 13, obs obs obs, då ska de få gräva i min hals minsann. Voíla.

Och sen somnade jag om lite. Och sen gick jag upp och började tvätta. Och käkade frukost på balkongen.
Och solade en hel del! Och fick panik för de två getingar som tog sig in på balkongen, varav den ena var så
stor så den skymde solen typ!! Så jääävla läskig! Och den var svår att få ut, uschamej. *viftar för mitt liv*



                                            Typ sötaste Bellan EVER! ^^ ♥ ♥ ♥ *lurv*


Och jag fyller ut en bikini ungefär lika mycket som en tioårig pojke! När man ligger på rygg = awesome! Njaaa... 
Bröst önskas. Och nej det spelar nog ingen roll om jag äter mer, tror inte det skulle samlas där alltihopa. Men det
vore ju kanon om det var så! ^^ (...och här får man ändå intrycket av att jag har lite bröst!)

                                                

     Kolla, nästa kort är taget av och hos Philip för typ... drygt 1½ år sen? I HAD MORE BOOBIES! Uääähhh.... 
                                              (fast mer av ALLT, hakor också t.ex...)

                         



Om en halvtimme ska jag hämta tvätten, men påslakanen har väl inte torkat som vanligt, så de får hänga på
tork på alla garderobsdörrar i sovrummet. As always. Sen är det kör ikväll och jag ska få vikariera som notfiskal.
Om inte Mia mirakulöst skulle hinna dit förstås. ^^

Jag har druckit på samma kaffe i tre timmar nu.
How 'bout that?
 

Postat av: Lajl

Ida, gillar du ens kaffe? Man börjar undra.. hahah =P

2011-05-19 @ 18:21:25
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Herman

Fan, Bra Ida! Spela ut sångerska-kortet! Få ordning på det där nu, så du slipper ditt knas-vibrato.

2011-05-19 @ 19:02:23
Postat av: Lajl

hahah.. va bara tvungen att fråga, höhö

2011-05-19 @ 22:39:19
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Helen.

ja jag hade också problem i minst 1 dygn, men det funkar nu iaf :)

2011-05-20 @ 06:49:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0