Mackor är inte mat.

NEJ
man kan inte styra hit folk med hjälp av tankekraft

&

NEJ
inga värktabletter kan bota denna huvudvärk from HELL


Tyvärr x 2.




Fortfarande hål i magen. Känns jobbigt och tråkigt trots att jag är glad över vårt samtal nyss.
Åt alla godnatt jag fick, från alla fyra. ♥ Över att jag har världens bästa. Klart det gnager i en
när man inte ses då! Det känns som om jag vill ta tillvara på varenda sekund, som att jag vill
andas in hans närhet varenda dag. Stockholm har aldrig känts så avlägset.

Kärlek.



Jag har inte ätit middag än och klockan är halv ett. Great.
Och min huvudvärk har kämpat på HELA DAN och har därmed besegrat hela 16:e maj. Heja.
Huuuungrig. Förbannar faktumet att jag glömt köpa nudlar, det hade ju varit alldeles lagom svårlagat
just nu! Damnit. För min kropp går inte på att mackor är mat, så det är ingen idé att försöka.
It just stays hungry. Om det inte är frukost förstås, DÅ är det okej. För mackor är ju frukost. Tadaa.

Åh, pasta med tomatsås, lixom? Känns ju väldigt... jag.
Det är typ det enda jag äter, haha! Italian deluxe.
Mötet gick bra förresten om nån undrade.
Det gjorde ni inte. Men nu vet ni. Tre timmars planering av planering.. : )

Mjau mjau mjau.
Tur man har en annan gosig sak här hemma, åtminstone.

G o d n a t t !
 

Postat av: S.

jag undrade ju men du hade skrivit hur det gick innan så jag frågade aldrig :P

2011-05-17 @ 09:24:55
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0