Pssscht!

Slog på tv:n när jag kom hem och måste PRECIS missat Eric Saade i semifinalen. Fan! Kommentatorerna
uttryckte nämligen "Åh vad bra Eric var!", precis när jag satte på. Jävlar. Jag ville ju kolla! Aja, får ju veta
om han går vidare eller inte, det slutar om en timme. Tills dess får man glo på alla andra. Fan vad mycket
det är som suger. Och då har de ändå VUNNIT i sitt land? Hahaha. Awesome.
(Repris imorgon 13:00, obs obs!)



Efter övning + möte ikväll, Hanna ser väldigt skeptisk ut med sin sluta-röka-spray men Mia & jag är pepp!!




Postat av: Mia

EUW, min hals är ju sepekonstig på bilden med mappen. Mongo-Mia!



<3

2011-05-13 @ 06:23:04
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0