Räknar ner till kvällen...

Upptäckte nyss att inlägget jag skrev igår inte hade publicerats och blev lite galen på det en sekund, 
så jag publicerade det igen nu för artonde gången och nu dök det upp. Rätt daterat också. Awesome!
Rubriken får vara kvar, den är ju ganska... talande....

Annaras känner jag mig so far mycket gladare än igår, eftersom jag VET att jag kommer få krypa upp
i en älsklingfamn ikväll! Weeee! Och solen skiner, det ska vara fint väder i flera dar framöver! Jag fick
ihop alla papper igår (ska fixa utskrift nere på stan innan mötet bara) så jag känner mig redo. Iallafall
pappersmässigt. Mentalt är jag aldrig redo för såna ångestladdade situationer. 

Bella ligger ute på balkongen i solen och jag har nyss käkat en stående frukost här framför datorn.
Börjat packa - check, kollat ut tåg - check. Nu, påkläd & smink. Blog ya later.
 
                  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0