Söndagsångest! Ihh!

Herreguuuud! Jag ska på intervju imorgon och jag börjar bli nervöööös! Kommer inte kunna sova inatt
och säkert inte våga vakna imorgon! Måste se FRAM emot det, vill inte ätas upp av nojja nu heller!! Ah! : )
Måste komma på vad jag ska ha på mig också... Omg. Herman har ställt upp med skjuts dit, vilket känns
jättebra eftersom jag 1) inte vet var det ligger och 2) inte har några vattentäta skor som inte är gummistövlar
eller högklackat. Och man ser nog inte så representabel ut i gummistövlar.. och klackar hade varit nedrans
jobbigt att gå i, heeeeeeeela den långa vägen. Tack Herman i förskott!

Har repat med Elin all day men nu måste jag varva ner och ladda inför imorgon.
Gärna utan att gräva för mycket i ångesfacket och typ dra på mig en bonusmigrän
eller nåt. Det känns ju himla onödigt och omotiverande.

Hoppas hoppas hoppas att vi kan sätta lite guldkant på morgondagen med ett älsklingsbesök? ^^
Förresten luktar det rök i hela min lägenhet och det känns ju lite orättvist eftersom jag inte röker...
  


Foton från igår kväll:







                                      
                                     

 
Jag slapp sitta ensam och kika på Eurovision som ni ser, det blev grill och fika och tv hemma hos Åsa!
Hanna & Daniel & kidsen var där också. GUD vad spännande det var när Sverige låg i ledningen sådär länge
under röstningen, men man blir ju stolt över lillponkens tredjeplats också. Kanonbra ju! Go Eric, go Eric!

Två bilder idag, en på en tråkig Bella och en på ett tråkigt väder:


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0