Thank you!

Fan vad ni är fina, mina älskade läsare. Jag vill absolut inte behöva låsa hela bloggen utan jobbar på
att hitta en lösning där jag eventuellt kan flytta den och lösenordsskydda enskilda inlägg. Men jag är
jätteglad att veta att ni finns och att ni vill fortsätta läsa! Jag ska fixa det här både för min och er skull! : ) 
 
Kramar i mängder ♥

(och ännu mer hosta, men jag jobbar på det också) ^^
 

Postat av: Hannah

Synd om du känner att du behöver låsa inlägg! :( På blogg.se är det lite omständigt om man enbart vill låsa några enstaka inlägg. Man måste skapa ytterligare en blogg på sitt konto, den bloggen lösenordsskyddar du och skriver alla lösenordsskyddade inlägg i. Sedan länkar du till det lösenordsskyddade inlägget i ett inlägg på din ordinarie blogg. Lite omständigt, men funkar! haha ;)

2011-06-01 @ 08:02:45
Postat av: S.

Pusspusspusspuss <3

2011-06-01 @ 09:30:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0