Och där passerade klockan tolv, hoppsan.

"Sång- & pratförbud" till onsdag. Bah. I did my best och FÖRSÖKTE vara tyst ikväll på övningen. Nåja.
Men hur tyst kan man egentligen vara när man ska sjunga i X antal timmar på ett bröllop på lördag?
Not much! Jag ber till nån högre makt om mercy, att orka orka orka.

                                                  
Hmm. Jag borde verkligen diska. Innan det blir för mycket. Ni vet, det går ju så fort! Fast det kanske allra vettigaste
borde vara att sova. Hmm. Har precis ritat lite, eller SKRIVIT lite rättare sagt, NÅGON behövde en tattoo-skiss, 
utan att säga too much... : ) Nu är jag lite seg i ögonen! Diska nu eller imorgon? Ahh!
 

                             ....och här hänger min tvätt - som sagt - på tork i sovrummet....


                                             Och min, tadaa, ursöta kissemissebisse.

         Och min - TA-DAA - ursöta nya pyjamas! Den kom hem till mig helt gratis, JAG LÅVAR, eh. 

                                                
                                  Vit och tunn och spets och mys och allt! H&M, of course.


Nä, nu ska jag krypa ner i sängen med en bok, fast måste ju bädda om först... måååhhh...
Pyjamasen tror jag minsann att jag sparar tills nästa vecka, kan hända att jag har någon här då att vara söt för! ^^ 

                                                 

Postat av: Eve

Jamjams is the shit! :D

2011-05-20 @ 06:25:19
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Linna

snygg pyamas. i got the same ;) i love it! ♥

2011-05-20 @ 08:31:49
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0