Nånting size VS nånting skinny

Igår fastnade jag i gamla bildmappar från 2009 och förundrades över mig själv.
Fast på ett dåligt sätt. Var jag verkligen sådär stor? Usch. Minns ju hur dåligt jag mådde
och vet hur mycket bättre jag mår nu, även fast kroppen kanske inte mår bra på insidan.
Men inte fan kan den ha mått bättre där? Och jag VET hur viktigt det psykiska måendet är,
så jag skulle vilja påstå att jag mår bättre nu. Bäst, kanske. Även fast jag känner mig stor
fortfarande ibland, nånting är inte rätt när jag tittar på min kropp! Benen är fortfarande korta
och tjocka och så fort jag äter ser det ut som om jag är gravid. Oh joy! Men. Gladare nu.

Ha, samma tröja, "samma" spegelbild! December 2009 VS Maj 2011 lixom... (o_o)


Det har ju hänt en del i ansiktet, minst sagt... och ännu mer på mitten av kroppen om man säger så!
OCH NEJ, jag lägger ju inte ut de värsta & sämsta bilderna. Även fast skillnaden är rätt otrolig.

De här OSMINKADE bilderna är ju rätt... söta... eh. Oktober 2009 VS April 2011.

                        
Gotta love "före & efter"! Haha. Nä, om man skulle göra nåt vettigt av den här dan... kommer tråka ihjäl mig
innan det är dags att repa ikväll. Sticker vid 19, typ. Och halsen vill nog ta det luuuugnt.... Jätte.
 
Och förresten har jag haft sjuka spasmer i mitt ärr hela dan! Mitt ryggoperationsärr, den biten som är framme
på vänstra sidan på magen. Det är helt sjukt! Fladdrar och har sig! Fast det händer ibland så det är inget konstigt,
det bara... är så himla obehagligt... ^^
 

Postat av: Eve

Hello cheekbones!!! :D



Hmm..det där med ärret låter ju rätt skumt, jao. ;P Men det kanske är så att nerverna helt plötsligt börjar connecta igen.

2011-05-23 @ 16:05:32
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: S.

Tycker du är fin på alla bilder <3

2011-05-23 @ 17:21:16
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Du var riktigt snygg då och är riktigt snygg nu. Några kilon hit och dit spelar inte så stor roll när det handlar om äkta skönhet.



Och magen, det är nog normalt att det händer saker med den när man äter. Annars vore det ju som att det inte skulle synas om man stoppar saker i en påse när man går till affären och handlar eller nåt.

2011-05-23 @ 18:30:11
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Lajl

sv: muhahhaa.,.. kan inte sluta skratta.. åt din dröm. Haha så stor lägenhet har jag ju inte. typ bara hälftern så liten än 200. hallen ligger ju sidanom vardagsrummet.. så du måste vatt full om du inte hitta dit. eller så var de kanske skitte-hallen du inte hittade.. för den ligger ju typ på andra sidan. haha..



nåt som inte är lika kul är starka dofter.. eller sånt som luktar lixom.. kan inte med.. får inte luft.. blir yr o börja nysa.. så ja.. lite allergisk är jag nog mot de OXÅ.. suck.



använder knappt parfym, typ nästan aldrig. tur att jag luktar gott i mej själv.. muhahha.. jo men D säger ju de.. kryper in o snusar på min hud.. för att jag luktar så gott i mej själv.. haha.. vilken lyx!



tycker albsolut inte att det är något fel på dina före bilder. de är typ skitsnygga de oxå. skulle gärna vilja byta. för just nu är jag själv tvärt om. mindre på före o stor på efter.. typ nu. suck. värsta panikångesten fick jag innan idag. bara växer o växer.. inte rättvist, vill inte.. buhu..

2011-05-23 @ 21:35:35
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: muhahhaa.,.. kan inte sluta skratta.. åt din dröm. Haha så stor lägenhet har jag ju inte. typ bara hälftern så liten än 200. hallen ligger ju sidanom vardagsrummet.. så du måste vatt full om du inte hitta dit. eller så var de kanske skitte-hallen du inte hittade.. för den ligger ju typ på andra sidan. haha..



nåt som inte är lika kul är starka dofter.. eller sånt som luktar lixom.. kan inte med.. får inte luft.. blir yr o börja nysa.. så ja.. lite allergisk är jag nog mot de OXÅ.. suck.



använder knappt parfym, typ nästan aldrig. tur att jag luktar gott i mej själv.. muhahha.. jo men D säger ju de.. kryper in o snusar på min hud.. för att jag luktar så gott i mej själv.. haha.. vilken lyx!



tycker albsolut inte att det är något fel på dina före bilder. de är typ skitsnygga de oxå. skulle gärna vilja byta. för just nu är jag själv tvärt om. mindre på före o stor på efter.. typ nu. suck. värsta panikångesten fick jag innan idag. bara växer o växer.. inte rättvist, vill inte.. buhu..

2011-05-23 @ 21:37:18
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Linna

tycker du är lika fin nu som då men vet ju hur man kan känna. skulle ge min arm för att vara en skönhet som dig!! ♥ bara du mår bra på insidan så syns det på utsidan... säger dom ;)

2011-05-26 @ 09:40:40
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0