Måndagsfrukost och lördagsbilder.

Jag har varit vaken i en och en halv timme... och vädret är lite schizo. Det växlar mellan jättesoligt
och fint, till molnigt och grått och kallt! Har tjocka mysbrallor på och långärmad tröja! Värsta!

Ska käka frukost, har glömt bort det. Sällan jaaaag!
Fick chatta lite med min loverboy så jag är nöjd ändå ; )
Imorgon kväll kommer han hiiiiit, åh jag längtar längtar.



Här är förresten ett par bilder från i lördags (innan & efter gig), de har... också glömts bort...


                                     
Japp, det var INNAN... "under gigget" får vi väl se om det dyker upp nåt, här är iaf hemma, efter. UppeivarvAB.



= den där känslan av att man typ druckit en flaska vin fast man egentligen bara sippat på vatten hela kvällen.
                                                                     Adrenalina!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0