On and off...

Har haft några mysiga dagar med min älskling! Ja ni förstår, det är därför jag varit lite off blog.
On and off blog with Kawrt-nee & Nick Red lixom. Hahaha! Ehumm. Men jag har varit lite nere också,
och det har inte varit så kul. Fick en massa ångest innan läkarbesöket i onsdags, fast det gick bra och
de hittade inga synliga fel på stämbanden. De stoppade in saker som lös i både näsan och öronen också,
det var lite överraskande! Och den där långa prylen med en lampa fram som hon körde ner i halsen på
mig, samtidigt som hon drog ut min tunga och bad mig säga "iiiiiiiiiii". Gissa hur lätt det är att säga "iiiiiiiiii"
med en lång grej nerkörd i halsen, öppet svalg, och tungan utanför, fasthållen med en torr kompress?
Det lät typ mest såhär "eeeeäääöööööhhhhhhhhh" plus medföljande kväljning. Awesome. ^^

Men precis innan besöket, när jag redan var nervös, lixom. Då ringer de från jobbet där jag var på intervju,
och berättar att jag inte fått det. Great. Då sjönk jag rätt rejält men fick lixom "spara" det tills jag var klar.
Det var inte särskilt kul... Men jag är så glad att jag haft min älskling här när jag känt mig lite vissen. Alavjo.

Trots att vädret var helt ¤?&!# och växlade friskt mellan sol och spöregn så tog vi en promenad - en sväng på stan
och sen upp till Hanna & Leo & Viggo! (och Daniel som kom hem lite senare) Där fikade vi, och Niklas var som
VANLIGT kidsens favorit och fick spela, titta på film, rita, och TITTA på kidsen som ville visa allt de kunde. ♥ : )
Sen beställde vi dit pizza och drack vin och hade myyyys.



                    "Nick! Tolla! Tolla Niiiick! Tollaaaa!" (Viggo som vill att Niklas ska KOLLA)




Igår hade vi sista-kvällen-picknick med thaimat uppe på åsen. Mys!


                        

Saknar dig redan min bästa! : )

Idag ska jag & Elin repa inför morgondagens studentbal! Halleluja! Och min hals gör ONT. Grrrreeeaaat.
Nej, inte alls bra. Inte alls inte alls inte alls. Missar karnevalen och Kulturer i möte också, det är synd, men
om det ska vara regn som utlovat så känns det ju inte som om man missar så mycket. Fast det hade ju varit
trevligt med sol på balen också, lixom...
 

Postat av: Anonym

Oh jag vet hur det känns, jag har gjort exakt samma sak med en slang i halsen säg iii.. Usch! Filmade de stämbanden också så du fick se dem? Grymt häftigt iallafall! Hur var det med dem? Några knutor/irritation på dem?

2011-05-29 @ 16:23:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0