Burr.

Fan, jag har frusit som ett jävla AS hela dan!! Har haft vantar på mig inomhus på jobbet!
(av och på mellan varje kund i kassan, typ) Fy fan. Och imorse mådde jag så jävla illa,
och hade ont i magen. Bara att försöka fokusera på annat, och gå och jobba... finns ju
ingen som kan hoppa in istället lixom! Usch... hade verkligen verkligen sjukanmält mig annars.



Känns fortfarande helt upprört inombords. På lunchen var jag hungrig men kände inte om jag
kunde äta eller kanske borde låta bli... men jag käkade iaf, och sen fick jag ont i magen IGEN,
men det har ändå gått rätt bra. Nu är jag skithungrig igen. Och illamående. Vafan? Och hjärtat slår hårt.

Stupid body.
Förhoppningsvis går det över i samband med... morgondagen. You know.

Man kan förresten se fötöljen i sovrummet igen! TJOHO!



...och det är KNÖKFULLT i alla garderober...
 

Postat av: johanna

wohooow man ser fotöljen :D

2011-11-13 @ 20:31:05
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0