Det är en teori jag har.

"JAG HATAR DIG ADDE", står det skrivet på glasrutan på porten bredvid min.
Skrivet med nåt kladd, typ chokladsås? Hmm. Väldigt argt iallafall. Hihi.

Det har varit två ganska lugna dagar på jobbet vilket har varit skönt. Har varit så seg.
Inatt tog det lång tid att somna PLUS att jag vaknade ett flertal gånger under natten,
det brukar jag inte göra på mina piller! Vafan! Fick frossa eller nåt liknande inatt,
kroppen skakade och jag fick ingen ro. Vet inte varför och har inte märkt av nåt speciellt
under dagen heller, inte mer än den vanliga tröttman lixom... min låsning i axeln som jag
vaknade med igår morse sitter fortfarande kvar förresten, den har nog avtagit LITE dock,
kan vrida huvudet lite mer åt höger än igår, innan ilningarna kommer. But still hurts a lot... Burr.

Jag har för övrigt käkat mig mätt på pasta, och dessutom misslyckats radikalt med en kladdkaka.
Vafan! Whatta waste! Den var inne i ugnen 5 minuter KORTARE än den skulle och den liknar mer
en sockerkaka... UÄHÄHÄHÄHÄ. Jag gjorde lixom inget fel, det måste bara vara någon högre makt
som försöker visa att jag INTE ska trycka i mig en kladdkaka. Typ så. Och de snygga skorna som
var med i H&M-katalogen som kom IDAG, som jag bara MÅSTE HA, som redan var slut!! *ARG!*
Huuuur är det möjligt, det måste också vara nån konspiration emot mig. I promise. Fuck.
  
Aja. Vaken en timme till? I'll try... Imorgon ska jag tvätta kl 12-16, sen är det showträning! 
 



Postat av: johanna

åh vilka skor?? själv är jag sugen på dessa http://www.hm.com/se/product/91958?article=91958-A mums



haha men vad hände med kladdkakan? ^^ Går det att misslyckas med en sån? haha det där lät ju asdrygt men du hajjar nog vad jag menar.typ ;) jag bakar iof inte ens kladdkaka så.. (a)



sv: haha eller hur! han var den enda som skrev något "kul" ^^ skåning var ju typ rätt, göteborgare ;) vilket, for the record, är typ den charmigaste dialekten ever! ;D

2011-11-03 @ 08:54:23
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0