Glamrockshemkomst.

Herregud, vad jag ligger i lä på bloggfronten just nu!! Klockan är snart tre och jag har precis kommit
hem från showgruppens ROCKFEST!! Wohoo, helt smashingly awesome har det varit! Jag fotade massor
med systemkameran och kommer lägga upp lite bilder SEN, efter helgen (för imorgon ska jag åka till sthlm,
GUD vad pigg jag kommer vara...)
- men här får ni 1) hemkommen glamrocks-Ida, och 2) efterhäng utanför
och kladdkakekäk med händerna, precis innan hemgång. Voíla!



 


 

Postat av: Sanna

Haha efterfesten utanför ägde ju fett! :) ^^ Ha det gött i Sthlm nu och hoppas att festen ikväll blir lika nice som igår! kraaaam!

2011-11-19 @ 11:49:54
URL: http://rosenknopps.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0