Godnatt!

Jag KUNDE ju ha badat lite tidigare.... hällde upp vattnet två timmar innan jag klev i.
Jag råkade fastna lite här bara. Men det var faktiskt varmt fortfarande, var bara tvungen att
fylla på litegrann med varmare vatten. Varmaste varma. Och nu är det hög tid för sängen 
tycker jag. Krypa ner med... ja, inte katten... och inte karl'n heller för den delen... och inga
böcker har jag att läsa heller!! Darn. Hade jag haft råd hade jag köpt både Martina Haag's
& Mia Skäringer's senaste. Hade väl läst ut dem i rekordfart. Vill läsaaaa! Får nöja mig med
den senaste reklamhögen från dörrmattan... ^^

Godnatt ♥
  


Postat av: sanna

Nattinattt på dig lilla Ida! :)

Och du, vill du låna böcker så har jag en heeel del. Vad skulle du vilja läsa?

Eller nej kom hit med Hanna och Mia någon dag och låna hem lite böcker, då hinner ni träffa kattungarna också -för dom åker nästnästa helg.



Och jag väntar med spänning på fotona ifrån festen ^^



Gonattkramar i stora lass!

2011-11-23 @ 01:08:14
URL: http://rosenknopps.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0