"I am doll parts, bad skin, doll heart..."

Mongokropp. Ibland tittar jag på mig själv i spegeln och tycker att jag är smal,
nästa gång jag tittar blir jag äcklad och hatar den fula feta kroppen. What?
Igår åt jag BARA fika, kaffe & bullar & paj & hej & hå, och sådär håller jag på,
och ändå går jag ner i vikt. Konstigt, och typ orättvist? Och ena sekunden är jag SÅ
nöjd (fastän jag skulle göra vadsomhelst för ett par bröst...) och nästa fylld av hat.
Första dagarna han var borta gick jag ner två kilo. Eh? Aja, så länge det går åt det
hållet får man väl vara nöjd... Eller så skulle man kunna vara LITE mer healthy...




JAG SKA JU STÄDA, varför står jag här?!
Varför känns det som om jag håller på att äta upp mig själv, inifrån?
Svart svart svart.
Fuck fuck fuck.


 
" S o m e d a y   y o u   w i l l   a c h e   l i k e   I   a c h e . . . "
  


Postat av: S.

Du är sjukt vacker oavsett hur mycket/lite du väger..

2011-11-11 @ 19:01:57
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på dig Ida! :) Angående de där med din kropp, vikt. Jag kan ha fel... men dina känslor kan kanske bero på att du varit större tidigare. Minns inte siffran, men du har ju gått ner väldigt mycket i vikt och även om du är smalare och mindre nu än tidigare, så tror iaf jag att sådana känslor du beskriver, kan komma upp just av den anledningen att du varit större tidigare och det mådde du ju inte bra av och de kan nog va mkt som ligger bakom dom här känslorna, tankarna du får ibland. De flesta som gått ner i vikt är ju rädda för att gå upp alla kilon igen, så jag tror att de e därför.. men som sagt, jag kan ha fel. Hoppas du mår så bra som du förtjänar ändå, rosa kram!

2011-11-12 @ 11:15:40
Postat av: Carro

men åh.. mina uppgifter försvann, de va ju jag som skrev ovan iaf :)

2011-11-12 @ 11:16:29
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0