Kawrt-nee mitt i frukosten!

Ja, alldeles ypperlig frukosttid om jag får säga det själv. Ska tina en skiva bröd till (eftersom jag glömde
att ta fram ur frysen igår)
och ta macka nummer TVÅ! Herregud, här slår vi på stort. Sen får jag INTE
vara den enorma deghög jag är nu, resten av dagen, för jag har faktiskt andra viktiga saker att göra.
Lite annonssnack med butiker, gå ner på stan helst också, gärna titta in på Mias jobb och åtminstone
titta efter vinterskor, och sen kl 19:30 är det dags för showträning!! Yay, framför speglarna i danssalen!
Första koreografin! I'm so excited! : ) Men frågan är om man ska vänta med att gå ner på stan tills innan
övningen precis, för att slippa gå fram & tillbaka lixom... Men de butikerna jag ska in i stänger ju lixom
klockan SEX och då är det 1½ timme kvar till övning... hmm. Aja. Det löser sig nog på nåt sätt.

Nu - mer frukost. Sen - kläder & smink & allt annat superviktigt. 
 

På tal om koreografi lixom, här kommer några gamla snygga bilder tagna av Philip, från showen 2006.... ♥





Mmmm... : )
 


Postat av: S.

Tittar på den där luggen med nostalgi! <3

2011-11-24 @ 17:23:24
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0