Köper lax för laxarna.

Vad ledsen man blir när internet väljer att kapitulera mitt i ett blogginlägg och inte sparar som utkast.
Då blir man lite sådär halvnöjd. Och känner att man inte ALLS kommer få samma känsla när man sen
försöker återskapa skiten... oh well.



Syster är så himla söt på tv! Jag sitter i soffan och skrattar. Underbart.
Tre av fyra avsnitt har gått och imorgon är det dags för FINALEN, hemma i hennes fina hus!
Ni kollar väl? : ) Jag missar det viktigaste avsnitten av alla eftersom jag är på showträning och lär
mig koreografi/er, men ska kasta mig framför TV4 Play direkt när jag kommer hem! (typ 22:30)
Om ni också vill spana in världens bästa Åsa i tv-rutan, kan ni göra det här!  ♥  <--- *klick klick*

                  
                                             Knäppfamiljen, typ 2006....?



Mjaha, annars då? Jodå, tack bra, lite extra bra eftersom FK bestämde sig för att "redan nu" ge mig de
pengar jag väntat på sedan augusti! Tjoho, då får man ju vara nöjd! Okej det är ingen hög månadspenning
direkt men som sagt... bättre än NOLL, och definitivt stort plus när man fick lite retroaktivt! Jag gick och köpte
MAT efter jobbet! Hallå, lixom! Och typ KASTADE mig över laxen och tog TVÅ PAKET. Herregud, förstår ni
vilket frosseri? Typ 8 underbara middagar coming up. - Vad jag ska äta ikväll? LAX & SALLAD SÅKLAAART! ♥
Med mozzarella & en massa balsamico, omnomnom... *kurr i magen* Jag kan nog t.o.m unna mig en vinterjacka.
Förstår ni? Jag har inte köpt vinterjacka sedan 2003, jaaaa, tvåtusentreeee! Det är alltså NIONDE vintern för
den, nu! Förtjänar jag inte en ny?? Tack! Det tycker jag med. Och vinterskor skulle jag behöva. Shoppingrunda
nästa Stockholmssväng då... Very very nödvändigt.

Nu ska jag plocka in elgrillen från balkongen och fixa mat. La-la-la-lax! ♫  Fy fan vad gott. Nästan tårögd alltså.
Nästan så jag glömmer bort att jag INTE FICK MIN LADDARE IDAG, hrrm....
 

Postat av: Frida

Blir sjukt glad när jag läser det löser sig litegrann på pengafronten för dig, vet själv hur det är att ha knapert.. Tycker absolut du ska unna dig både jacka och skor :)

2011-11-24 @ 02:32:35
Postat av: johanna

åh vad skönt att det börjar klarna på pengafronten också! :)

tycker helt klart att du är värd ny vinterjacka och skor! :)

2011-11-24 @ 08:07:06
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: S.

Åh, vad kul att du blir så lycklig! :D

2011-11-24 @ 08:32:22
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0