Sheeewz....

Provade idag igen att kika in på H&M för att kolla om de "fyllt på" med skor, och de fanns!!! ♥
Hurraaaa! Skitfina, och billiga, speciellt med den 25%-rabatt jag hade! 187 spänn, typ? LOVELY!

Kommer hem till mig om en månad. Om de skickar brev och säger att de är slut ska jag fan hemsöka dem.

                                                       *kurrrrrr*
 

Postat av: johanna

sv: daaamn så snygga! gilla massor!



men asså kladdkakan xD

2011-11-03 @ 13:23:40
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: johanna

sv: tack snälla fina Ida <3

ibland hjälper inte vännerna tyvärr.. majoriteten av mina (läs alla) har sällskap och ofta får dom försöka pussla ihop det och på något konstigt vis kommer alltid pojk/flickvännen före.. eller när man väl ses så håller dom på att smsar/ringer/pratar om personen hela tiden.. och fine, jag kan väl leva med det i början när man är kykär och så. men det blir tjatigt efter ett tag. Filmkvällar blir ofta förstörda också om dom tar med sig sällskap för då är det dom och jag..

nej jag vet inte. har tröttnat bara. Vet att man ska inte leta, men hur kan man sluta? Det är ju inte som att jag letar letar liksom, förstår du? men när man väl har börjat tänka på det så är det svårt att sluta.



konstigt att man kan sakna något man aldrig haft..

2011-11-03 @ 14:36:19
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: S.

Fina, men jag förstår inte hur man kan gå i dem!!

2011-11-03 @ 15:21:52
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0