Torsdag, am I awake?

Blir så himla slut av att jobba så jag skulle kunna sova till klockan sex ikväll, utan problem!
Men gick upp 13:15... ska käka "frukost", sminka mig & klä på mig, sen gå och möta upp Mia
vid stationen, fiiikaaaa, sen sticka till kören tidigare för att fixa övningsfikat där, öva till 21:30
och sen efter det, styrelsemöte... Får bli middag när jag kommer hem vid typ 22:30 eller
säkert senare ändå. Hmmm. Och fikat får bli lunch.

Tycker inte om att känna mig såhär slut. Det känns inte riktigt som att man lever helt.
Och så ska man slåss med/emot rösten ikväll igen då...

Men jag saknar Mia, iiih, ska bli kul att ses! ♥ : )
 

Postat av: Patrik

Mat=energi så man orkar :)



Så det där med vatten.. tror faktiskt att det även skulle hjälpa din röst. Är ju bara att titta på hur en törstig blomma agerar, torra blad osv.



Vill inte låta tjatig.. men vill självklart att Ida ska må bäst och ha sin fina sångröst i behåll. Bästa Ida, Bästa katten, Bästa Bloggen, Bästa Rösten.. förtjänar att må bäst helt enkelt :)

2011-11-10 @ 15:09:39
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

Det är så jääävla jobbigt att vara trött... usch, hoppas du får trevligt med din polare iaf :))



sv: var glad att du inte läser storbloggar..... man blir bara LESS :P

2011-11-10 @ 15:24:46
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0