Masquerade.... ♦ ♥ ♦ ♥

Från: "Jonna!"

Hej Idis!

Har ett problem.. ska på maskerad på lördag, men har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till..
Tänkte att du är så finulig och påhittig så du kanske har ngt förslag?? :)

Kramiz



Svar: ÅH, jag blir bara jätteavundsjuk när jag hör om alla som ska på Halloweenfest och får klä ut sig!
Själv bara jobbar & jobbar jag så jag missar allt vad Halloween heter, och lite till typ. Det är svårt att komma
med några tips och idéer när jag inte alls vet vad du har att utgå ifrån i garderoben? Jag själv har t.ex. ganska
mycket maskeradprylar, men ska man börja from scratch kan man ju vara precis vad som helst... ^^

Förra året lånade jag en maskeradkostym av en kompis, då var jag såhääär snygg!:




Och när jag är på annat humör brukar jag försöka fixa mina dräkter på egen hand,
t.ex. min Peter Pan-dräkt som jag knåpade ihop 2005...




....och lite andra bilder kommer här i en härlig hög!






                                   

Ja, det var allt från maskeradförrådet det... for now... och jag ska alltså INTE gå på någon maskerad,
är vi överens om att det är jävligt orättvist? Är vi det? Okay?  ; P
 

Postat av: johanna

men vaa, skippa jobbet på fredag och häng med ;D

2011-11-01 @ 21:02:51
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Miko.TaMpEr

Hi Ida! :)

Sorry I haven't wrote for a long time again. There are two reasons - I was having too much things to do, or I was without my computer, which I get tonight - repaired finally. And now I am writing, hope you don't mind haha



How's everything going by you? Did you enjoyed your time in Stockholm? :)

I love all those photos, you looks awesome on all of them ♥ I remember couple of them, that I saw them last year, or when I was checking your articles in archive haha ^^



I hope you are having (or you had) fun! Talk to you soon ♥

Have a nice rest of the evening.

Hugs & Kisses ^^

Miko

2011-11-01 @ 21:07:19
URL: http://witchtaranee.blog.cz

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0