Usel!

Fan vilken USEL start på dagen jag hade idag. Usel räcker fan knappt som beskrivning ens...

Jag har jobbat idag, och innan jobbet har jag inte tid med några utsvävningar alls. Jag sminkar
mig, äter frukost, klär på mig, fixar håret - och har alltså INTE TID med att upptäcka att katten
kissat bredvid dörrmattan och därmed också blött ner en sko på undersidan, jag har INTE TID
att torka golvet och tvätta skor i badrummet, jag har INTE HELLER TID att märka att katten
helt plötsligt hoppar upp och kissar i SÄNGEN också, lyfta ner henne, låta henne kissa ner hela
golvet också, stänga in katt i badrum, torka golv IGEN, riva ur sängkläder och filt och slänga
ner allt i badkaret. Sånt har jag t.ex INTE tid med. Bara så ni vet.

. . . . . . .

Tvättid på måndag. Hooray. När jag kom hem så gick jag ändå förbi tvättstugan och VOÍLA!!
Ingen som tvättar!! Så jag sprang snabbt upp till lägenheten, samlade ihop allt nerkissat och
knep den sista timmen plus tjugo minuter av kvällens sista tvättid. Halleluja. Jag låste inte ens
om mina prylar i tvättstugan eftersom jag var rädd att någon då skulle hinna ta min måndagstid.
Behöver ju lixom tvätta då också. Åhh, vad skönt att bli av med det redan ikväll!! Hann ju dock
inte torka allt ordentligt så det hänger saker på varenda dörr i sovrummet, men det var det värt...

Pheeew...



Mjaha, annars då? Jodå. Det gick bra på jobbet också, trots att jag hade en puls på 600 slag i minuten
när jag kom dit imorse. Det varvade mellan en massa folk, och inga folk, i butiken. Sålde ganska bra.
Drack sjukt mycket kaffe. Det var sjuuukt skönt när denna långa dag var slut! Imorgon är det två timmar
kortare arbetsdag så det känns ju bra... längtar längtar längtar till måndag! Då kommer han hem, och
förhoppningsvis HIT, om han hinner innan sista tåget. Pleasepleaseplease. Har bytt bort min tisdagstid också..

Oj vad mycket skriv det blir. Avrundar lite med en bild där jag står och klämmer på mig själv.
Är lite konstigt svullen precis där. Och varför? Vet inte. Har väl blivit ännu mer svullen och öm av att
jag gått och tryckt och klämt där hela dan. Direkt inbillar jag mig att jag är döende. Parano-ida. 

                            
 

Postat av: Cecilia

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva till dig, jag vet bara att jag vill skriva nånting. Dina två kommentarer på min blogg betydde mycket. Jag vet inte.. jag ville nog mest bara tacka tror jag. Tack.

2011-11-23 @ 14:05:50
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0