Trött tjej....

Men? Var är min mobil nu då? Jaha... i KYLEN... såklart....
- TRÖTT? Skojarueller?

Lång dag på jobbet. The fabulous boyfriend är i jävla Tjeckien igen (Tjeck-igen, hahahaha......)
och dagarna känns såååå långa när jag inte vet exakt när vi ses igen. Måååhhhh. Har dessutom
så ont i kroppen igår sen dansträningen så jag nästan dör! Iaf så jag inte riktigt vill andas in ordentligt,
det känns ju lite halvbra.... Ryggjävel. Var och handlade efter jobbet och ryggen gillade INTE det.
Man kan ju inte storhandla direkt, när man heter Ida! (JA, du kanske heter Ida och är jättestark,
JA, jag har en såndär väska på hjul, NEJ, den hade jag inte med mig till jobbet.)


Undrar om jag kan orka hålla mig vaken tills jag har fixat och ätit middag. Jag är fan inte helt säker alltså!
Borde börja på en gång... Imorgon har jag lovat att dra på ett förkläde och hjälpa till lite på syrrans fik,
det kommer nog kännas LITE surt imorgon att behöva gå upp tidigt på sin lediga dag... no more ledig.
Sen imorgon kväll vankas ännu en rockfest, denna gång på Motorgår'n! Hoppas min kropp inte är helt
trasig då! Mina planer att hinna till Systemet sprack ju dock, så om ingen skulle hinna titta förbi åt mig
så känns det ju inte heller så bra... Aja. Uhm... måste laga mat nu. Har glömt att posta inlägget. BRA IDA.

 

Postat av: S.

Hur lyckas man lägga mobilen i kylen?

2011-11-25 @ 21:22:55
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0