Vårt dagliga bröd, giv oss idag. Tack!

Håller på med tvätten, den är inne på sista torkningsrundan nu. Tur att de har fixat ena maskinen,
som var trasig sist. Det blir så svårt att hinna med allt när man då bara får två maskiner istället för fyra, lixom.
Och sen så är det inte alltid allt hinner torka heller, då får varenda liten dörr i lägenheten ställa(s) upp. ^^

Micke var nyss här med en låda med bröd till mig! Yay! Massa gott färskt, nu måste jag välja vilket jag vill
käka och sen frysa in resten... eller så tar jag typ upp en "macka" av varje, haha! Jag som tröttnar så fort... ^^

Sen klockan 18 är det dags att knalla iväg och sjunga... och jag lyckas på nåt sätt ALLTID vara täppt i näsan
alternativt krasslig i halsen, oftast både och, när det är torsdag. Can't seem to figure out why!! Och ovanpå det
är min röst alltså mongo. Eftersom jag inte längre har samma "läge". Alla altstämmor blir skarviga, fast förra
övningen gick det ändå bäst hittills. Hoppas det går bra ikväll också, för när rösten inte vill vad den brukar, blir
jag så jävla ledsen och börjar nästan grina under övningarna. Kan inte fatta att jag blivit berövad på min röst,
vi brukade ju klara det mesta... right? Kom igen, samarbeta lite nu.... : /

Nej, inte bara ogg. Jag är glad också. Somewhat.





Postat av: Carro

Haha älska rubriken... :P



Jobbigt med halsen.. fan :S

2011-11-03 @ 15:34:45
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: johanna

men vad snällt med allt bröd! :)



sv: men åååh, fina du! vilken låt, nu sitter jag här på jobbet och småler åt dataskärmen.. ;)

<3

2011-11-03 @ 15:37:07
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: johanna

sv: well, jag har inte direkt något att göra på jobbet så.. det är helt okej!;)

2011-11-03 @ 16:05:04
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Anonym

What?! 4 maskiner? Nu är du bortskämd Ida. I de flesta tvättstugor jag varit i (ganska många me tanke på mitt jobb) har där typ aldrig varit mer än 2. Så 4 är ju värsta lyxen ;)

2011-11-04 @ 02:46:55
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0