Att överleva kväll 1.

                     

Har precis käkat middag, tinade upp en matlåda thaimat från tidigare i veckan och wokade till den igen,
hällde i lite mer vätska och även lite nudlar som man kan blanda i direkt i wokpannan... Det blev NICE!
Bella är världens mysigaste men jag känner mig mest nere. Som tur är, är det inte jobb imorgon utan jag
har ju en ledig dag TILL innan det är dags för vardag! Häääärligt. Och tack tack kära Comedy Central som
visar ett Sex and the city-avsnitt TILL, så jag har nåt att fokusera på except being deppig.



                        


Äh, jag borde ju inte deppa. Borde ju tänka på det faktum att jag är världens lyckligaste.
Jag har världens bästa och coolaste och snyggaste kille som är så jävla bra. Som älskar mig.

Det ska jag försöka tänka på istället. Och sen har jag fått en ny Hus&Hem på dörrmattan så jag
har t.o.m lite ny och fräsch LÄSNING framför mig! Plus boken jag läser som är så bra. 
 
                        

Burr, julprylar redan... I'm not up for it.... ^^
 

Postat av: johanna

mysbella :)

2011-10-31 @ 08:08:50
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Mia

I want that foooood!

2011-10-31 @ 22:44:44
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0