Avocado-rea & bubbelvatten!

Dagens bästa: Avocados för 1:-/st på Ica Maxi! Vilken lycka!
5 stycken fick man ta för det priset. Of course I did.

   

(Ja, typ ALLA mina bilder får en blå pixlig kant eftersom min mobilkamera suger.)

. . .

Oh. Sms från Tyskland. Också bra grejer... : )

Var runt till tre företag och lämnade säljbrev (fast ett ska jag maila för de hade sin annonsansvarige
i Uppsala)
och två verkade intresserade. Tjoho! Kom förresten på, att om det är någon som läser här
som skulle vara intresserad av att vara med och marknadsföra ert företag i t.ex. vårt programblad
eller på Powerpoint före show och i paus, så hör av er till mig!! Lämna er mail i en kommentar så kan
jag skicka mer info! Det är billigt att annonsera och det kommer vara en massa publik som ser... : )

Jahapp, dags att förbereda lite middag då, kanske. Känns som om det kommer bli nån form av pastasallad
- varm eller kall - med en massa avocado, soltorkade tomater, kyckling (eller räkor), vitlökssås och.. baguette?
Lyxade till det med bubbelvatten, Ramlösa mango såklart! I såna här fattiga tider får man vara glad för det lilla
bubbel man får! Tjohoooo!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0