Bokmal, eller nåt.

Omnomnom, god mat. Jag kan när jag vill! Rester från min megaköttgryta som jag lagade igår.
Nu ska jag ta en dusch även fast klockan är liteförsent, men jag gick ju från kören kl 22:08!
Då blir det svårt att hinna duscha innan tio.... r e a l l y . . . .

Imorgon är jag ledig men ska göra en massa saker ändå! Gå upp (redan här känner jag att jag tagit
mig vatten över huvudet!),
gå till Ann's jobb och lämna tillbaka maskeraddräkten jag lånade för ett ÅR
sedan, heja mig!, gå ner på stan, köpa tatueringssalva på Apoteket, gå till företag och lämna säljbrev
och försöka få lite annonser sålda inför show, förhoppningsvis hinna klämma in lite lillasyster nånstans
(mest frågan om HON hinner), sen vill jag snylta kaffe hos syster Åsa! Fååår jag det? Skulle behöva köpa
ny linsvätska också men hoppas den räcker tills lönen kommer... Not the tätaste av människor nu lixom...
Jag TROR jag har bokat tvättid imorgon också men det känns inte som nåt jag MÅSTE göra. Hinnerändåinte.

OH WELL, nu vill jag duscha. Faaan vad skönt. Sen krypa ner i sängen med boken jag håller på å läser nu
- Radhusdisco av Morgan Larsson. So far so good! Mycket igenkänningsfaktor och leenden när man läser. 
(just nu befinner vi oss på låg-/mellanstadiet) Trevligt. Sen är det slut på böcker, har betat av tretton eller
fjorton böcker det senaste halvåret! Dags att lämna tillbaka Mias lånehög snart... Kanske ska börja besöka
bibblan igen? Fast jag glömmer ju alltid att lämna tillbaka... Zzz... This is so haaaard... ^^


             
                         
 

Postat av: johanna

bokmal ftw! själv läser jag enbart teoriboken just nu..bajstråkigt!! xD



sv: jo men den har jag ju sett! ^^



jag har en vag plan om vad jag vill ha, en pin up brud i rockstil som är sådär supercool.. haha bra beksirvning va? ;) så mycket längre har jag inte kommit än.. men den blir nog inte aktuell förens till våren tror jag så det är ju ett tag kvar! :)

2011-10-21 @ 09:00:16
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: johanna

sv: haha visst är den söt? toknöjd med sig själv ^^



kalas, ska leta lite inspirationsbilder etc.. fast inte just nu, ska ta körkort först ;D

2011-10-21 @ 13:20:04
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Patrik

Tack för länken till frukostbloggen, precis vad jag behövde! Gick faktiskt runt här hemma för en stund sedan och tänkte att det kanske finns en frukostblogg med inspiration... och så dök din kommentar upp :)

2011-10-21 @ 13:44:00
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0