En söndagsjobbare.

Söndag. Lite lugnare på jobbet än igår. Men inte så att man får långtråkigt direkt!
Arbetsdagen var dessutom två timmar kortare än gårdagen, och jag lyckades hålla min matlåda
ovan golvet och fick äta den, till skillnad från igår.. hrrm... ^^ Handlade på vägen hem, glömde
köpa mjölk igår och det behöver man ju, till sitt kaffe!! Sen blev det lite tomater också, och lite
minibaguetter. Och mozzarella. Och kattmat, jag köper för fan kattmat JÄMT. En av oss i hushållet
slipper iallafall svälta ihjäl, det är en sak som är säker... ; )

Mjahapp. Fixa middag nu då. Har lite kyckling kvar från igår, så jag ska värma den, svänga ihop lite
tomat & mozzarella, och ugna brödet. Och lite vitlöksdressing till det, typ. Yay! Och imorgon ska jag
sova så länge jag hinner, och sen ska jag tillbringa kvällen i förkläde på syrrans fik!


*önskar hårt att Coca Colan räcker hela kvällen ikväll*

  

Postat av: frida ♥

sv: dyrt men fint!

2011-10-09 @ 19:06:33
URL: http://ffridaohlsson.blogg.se/
Postat av: S.

Tack gumman! <3

2011-10-09 @ 20:41:58
Postat av: johanna

haha så sant, du köper kattmat jämt! ^^

hoppas du hinner slappna av och andas imorgon! :) <3

2011-10-09 @ 21:22:17
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Carro

din mat låter jämt så god tycker jag :) åhh ... vill också ha ett fik, tog de lång tid för din syrra att starta det??

2011-10-09 @ 21:28:45
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0