Exhauzzzted... : )

Mail från Spotify;

"Dear Customer,
We've tried a number of times but have been unable to renew your Spotify subscription due to insufficient funds."


Men hallåååå...? Sen när började de dra pengar 5 dagar INNAN lönen betalas ut? Vilka nötter.
Nej, jag har inte ens 49 spänn på kontot. Finns ingenstans att ringa heller, och ingen mailadress,
de ska bara prova dra igen och jag får väl HOPPAS jag fått lön då? Annars loosar jag min Unlimited.
Varför helt plötsligt börja dra innan den 25:e? Måhhhh..... Vad less jag blir.

"To prevent this, please contact your bank...."

Ja, de kan säkert sätta in lite extra pengar åt mig om jag ber snällt. Eller?




Idag efter jobbet så kom Annelie m. familj över på lite fika eftersom de var i stan, de hade köpt med sig fika
och som i-efterskott-present fick jag en massa mat att stoppa i kyl och frys (och mage)! Yay! ♥ Hanna och 
familjen kom OCKSÅ över (och jag fick fina ljuslyktor!) och helt plötsligt var lägenheten full av ljud, eftersom 
det var 8 personer mer än det brukar vara här! Och hälften är vilda underbara kids som spelar tv-spel, klipper,
tejpar, spiller och tjoar. Jag var redan psychotrött efter denna jobbhelg så det var skönt när de gick hem..
Hahahaha! I'm so sorry you guys, you know I love you!! ♥ ♥ ♥ ; D Hihihi. PUSS! 

            

Sen kom Laura över en snabbis, och nu sitter jag här och undrar hur klockan blev så mycket. Sssszzzöndag.
I'm exhausted. Ska nog hälla upp ett bad, och börja fundera över middag... om det finns nån plats efter allt fikat,
även fast det var några timmar sedan.. ^^ 

 
Jag diskade förresten i flera TIMMAR  igår kväll, ända till klockan blev ett! Men fiiint blev det iaf! : )


Postat av: S.

Alltid mysigt att umgås med nära och kära :)

2011-10-24 @ 07:29:07
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: johanna

men ofta dom försöker dra pengar innan lönen har kommit.. O.o

haha ^^



sv: jaa, men det var såå gott <3

2011-10-24 @ 09:09:07
URL: http://tigermysig.myshowrrom.se
Postat av: Carro

Kul med fika, men förstår om du var trött efter allt jobb..

kraam

2011-10-24 @ 15:38:12
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Linna

jäkla spotify. löste det sig sen?

helt värdelöst om de drar pengar innan.. brukar de inte dra vid månadsskiftet liksom? :P

hursom; nu har jag catchat upp lite inlägg. älskar att läsa fö rdu skriver så bra.

Hoppas att du får en trevlig helg. kramis

2011-10-28 @ 08:02:44
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0