High on smiles.

Åh, jag har fått så mycket komplimanger idag att jag svävar lite ovan marken!
På jobbet får jag ofta beröm från kunderna om mitt hår och mitt smink och min ögon, och på kören har
min lady på armen fått lite uppmärksamhet och de gillade henne! Där kan jag ju inte ta någon cred,
visserligen, men det är kul att den gillas iallafall! : ) Så trots att dagen var helt sjukt lång och att den
ett tag på jobbet aaaaldrig verkade ta slut, så log jag hela vägen till kören och var inte så trött som jag
var rädd att vara. Hann sjunga en kvart, sen var det dags för möte och det gick kanonbra! Folk jobbar
på så bra inför vårprojektet, det ger en en massa energi! Ser fram emot det så mycket, trots att det är
sjukt mycket jobb bakom! Sen har jag fått TVÅ förfrågningar på skissa-tattoo-hjälp på bloggen idag,
då blev jag också sjukt glad! Fan vad ni är rara!

Nä, nu blir det världens-typ-senaste-middag, och TV. Hey, Sex and the city börjar nu! Yaaaay! ♥
I'll be back. I think.
 

Postat av: S.

Det är du värd! Du är ju så sjukt jävla snygg ;)

2011-10-21 @ 09:40:15
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Du är värd alla komplimanger, du är ju faktiskt Ida, finaste brunetten norr om Sydpolen.

2011-10-21 @ 10:59:41
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0