Surprise me.

Åh, så himla typiskt.... : (
Okej vi kör plan B istället då, näst bästa!

För du är det bästa. Värd det bästa.




Min Bellabus är så himla söt och hon märker på en gång om man är lite ledsen.
Om man sitter i soffan kommer hon fram till en och stryker sig emot en, kurrar högt
och slickar en på händerna, och lägger sig jättenära. Hon är så himla himla bra.
Vill aldrig vara utan min älskade älskade Bella. ♥

Och ändå känns det alltså lite ensamt. Och idag MÅSTE jag orka laga mat!
Fast jag har varken lust eller ork. Men man kan inte äta popcorn och en massa
bröd och junk till middag idag OCKSÅ. Nej det går ju faktiskt bara inte!
Så då ska man lite snabbt och lätt svänga ihop lite thaimat med kycklingfilé! Eller?
Låter alldeles för avancerat för mitt mood just nu, men whatta hell... jag kanske överraskar mig själv.
 

Postat av: johanna

det bästa med de fantastiska katterna, dom märker direkt när man är lite ledsen! <3



sv: <3

2011-10-26 @ 20:45:18
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Miko.TaMpEr

Oh.. This sunday? Wow.. The time really flies, I remember how I said in August something like that the time is too slow.

But I am going to their concert on 4th November in Prague. I should be on their concert in Brno on 3rd November too, but then I couldn't so we changed it. I should go on the concert in Brno (2nd November) but there is again no, because there is a lot of things to pay, so I'll see them again just once ._.

I understand you, for you it's awful, but soon you'll have him by you again ♥ :) I wish the same to them as you do :)

Btw.. You propably had your dinner already but.. Late good taste :)



I wouldn't want to do it too.. Just before couple of minutes I had my dinner (quite late haha), I'll do it for you but.. you're too far unfortunately :D



I am sorry that I replied so late, I was listening to the EP of Blowsight and I.. simply lost myself somewhere in the cd haha



Have a nice Wednesday evening too! ♥

Hugs & Kisses

2011-10-26 @ 21:57:41
URL: http://witchtaranee.blog.cz

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0