En såndär... skyltskrivare?

HAHA, tack Lee för din kommentar om min handstil! Det är min vanliga handstil ja,
men ibland går det lite fortare och då blir det kanske liiiite fulare. Men jag gillar den.. ^^
Har faktiskt skrivit skyltarna på syrrans fik minsann! Och de kommer ju synas i tv 4 snart, hoho!



Hanna & jag var och hängde på fiket en bra stund idag, sen sålde jag även lite annonser till vårt programblad
för showen i vår! TJOHO! Och så glömde jag gå och handla på hemvägen så jag får väl ge mig ut igen strax.
Vi körde en snabbisrunda på H&M där lillasyster högt och tydligt klagade på heeela sortimentet (utom skorna)
och även samma sak på Lindex, där de hade massor med coola mössor på barnavdelningen. Varför blev jag
nyss fattig igen? Det gillas INTE!




Invigde min kappa idag, first time outside! Köpte den i augusti, det var alldeles lagom väder för den nu.



Förresten måste jag gratta min fina internetvän CARRO som igår blev mamma åt en liten son!! ♥
Titta in och gratta henne ni också! Hår har han iallafall, lillskrutten... : )

Nä, om man skulle ta och gå och handla då? Nu ska vi se, mjölk, kattmat, människomat.......
 

Postat av: Miko.TaMpEr

Haven't been here for long time again :3 Hope you don't mind that I am again commenting.

I dunno what the 'thing' on your photo which looks like hat but it's so damn cute! I dunno in which shop it is. Could I know where you found the cute 'hat'? :3

It's something I really would like to own and wear haha <3



I hope you're doing well :) You don't know how much I miss you :/ *hoping that one day we'll can 'chat' again*

Have a nice evening! :)

2011-10-04 @ 18:06:12
URL: http://blowsight-cz-st.blog.cz
Postat av: paij

den där mössan köpte jag, kunde inte låta bli! D:

2011-10-04 @ 21:07:41
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0