Back @ home.

Nu är jag hemma hos min gosiga kisse igen! Oh boy blev hon glad när jag kom hem!
Hon nästan hånglade upp mig i soffan. Damn right! Give mommy some love!
Bytte om till min bästa mysdress och förvandlades till en stor grå förkyld teddybjörn,
som nyser och snyter sig all the fucking time. Attjo attjo attjo prosit.

Det har varit jätteskönt att vara i Stockholm i helgen, först för att pusta ut efter den
här arbetsveckan som varit - fyra heldagar i rad och det känns i kroppen... Har inte
jobbat så mycket sen 2005-2006? Det har gått bra men jag är så seg. Sen blev jag
ju förkyld också. Och sen morfars begravning i fredags i Nacka kyrka. Det var fint,
och sorgligt, men bjöd faktiskt även på skratt... det var underbart. Och jag är så glad
att jag hade min pojkvän bredvid mig. Det betydde massor. Fin dag, fin begravning.
Och det var roligt att träffa all släkt igen, som man träffar så sällan. Vissa tio år sen sist.
Vi hälsade även på vid mormors grav, och sen promenerade vi hem i solen.


                         


Imorgon har jag lovat att hoppa in och jobba fastän jag är ledig. Nu mår jag ju typ
kasst och har haft lite feber hit och dit, hoppas jag mår bättre imorgon. Får ju lixom
lov att ta mig dit även om jag mår såhär, jag är ju inte döende direkt... (?) ^^ Sen
jobb tisdag och onsdag också, och sen har jag även sagt att jag kan jobba lördag fastän
jag inte skulle det från början heller... hur blev det såhär lixom, från att inte jobba på
hurjävlalängesomhelst, till att jobba mer än jag borde? Zzz... får inte tacka ja till för
mycket bara.

Nu tänkte jag att det skulle sitta fint med lite PANNKAKOR, ska överväga om jag ens
orkar stå framför spisen, eller om jag ska ugna en fryspizza istället....

Nys nys, snor snor.
 
 

Postat av: Carro

Awh... Hoppas du mår bättre snarast.. Vet hur de är, de e svårt att säga nej till jobb för man behöver ju pengarna... åh.. ser att ni haft bebisgos! :) Tänk om vår lilla tittar ut nästa vecka... dock går ju livet på full effekt ändå med först stitch o sen har mattias varit med om en olycka :´(



Bra att du hade de bra i sthlm iaf, alltid skönt att ha sin kära bredvid i en jobbig stund <3

2011-09-18 @ 18:56:11
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, tack för din fina kommentar <3 Nu är de "okej" men igår när jag såg honom så bröt jag ihop... hela ögat var ju igensvullet plus två lappar i ansiktet o skrapsår o lappar på händerna o armbågen och sår och blod och ... fy helvete. Då fick jag en mindre panikattack i några sekunder, men de gick över. Och jag är bara så glad att han lever <3

2011-09-18 @ 19:07:31
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0