Håller tummar och gruffar lite.

Håller tummarna för storasyster Åsa, och lillasyster Hanna, som har lite speciella projekt denna vecka! ♥

Själv är jag bara matt, så matt. Det känns som om jag jobbar hurmycketsomhelst, vilket är en liten
överdrift, I know... men har man varit sjukskriven på halvtid, like, forever, och sen dessutom varit helt
arbetslös i två år och fyra jävla månader (förutom de tre månader jag gjorde praktik i bröllopsbutiken
i vintras då)
så är det här en ENORM omställning. Är lite förvånad över att jag orkar. Ibland så känns det
som att jag inte gör det, och kollar man på hur det ser ut här hemma så... då förstår man kanske. Jag har
ingen ork. Jag har visserligen aldrig varit värsta städtanten, men nu finns det lixom noll ork, noll energi.
Det är typ så att man hellre skiter i att äta, för man orkar inte diska en kastrull att laga mat i. Typ så.

But yet pretty happy.... ^^ Fast jag önskar att jag var någon annanstans just nu. You know where.
Är lite besviken på att det bara är TISDAG och att jag redan är helt slut, både fysiskt & emotionellt.

Och så vill jag tatuera mig så jävla mycket så jag nästan börjar grina. Förjävligt känns det, att jag lixom
hade ett schysst "sparkapital", mot alla odds!, och sen fick jag dessutom ett JOBB!, och sen samtidigt så
överraskade FK med att avsluta min akt.ers. Dvs halva min inkomst. Så jag ba... jahapp? Söka nytt.
Få svar. Läsa att "handläggningstiden är ca 4 månader". Veta att de borde informerat mig när de avslutade
den så jag kunde söka ny, vilket även de håller med om, men det gjorde de inte... isn't it great? Så gissa
hur mycket jag kan lägga på en tattoo just nu... yeah, like, nothing...  

Gruff x 1000. 



Bella ropar inte lika mycket idag förresten, sånt gillas ju iallafall!
 


Postat av: Carro

haha ja visst är bilden söt :)) jag vet inte, känns som den kommer stanna länge därinne och aldrig nåååånsin komma ut.... ^^... och sen e jag så jävla trött så jag håller på att avlida, bläh.



förstår om du är trött också, du jobbar mycket jag tycker det, och förstår att de e ovant.. hoppas du kan njuta av lite ledighet snart. kraam

2011-09-20 @ 23:26:35
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi hejar på dig Ida! Håller alla tummar och tår.

Du kanske kan be någon syster komma över, städa tillsammans och bjuda henne på mat och myskväll som tack? Sånt är ändå trevligt : )

2011-09-21 @ 05:44:15
Postat av: Annica

söt blogg ;)

2011-09-21 @ 06:20:57
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

JUST NU!!!

Kan du vinna NATURLIG bröstförstorning för 1400KR!

I paketet ingår:

3st Burkar bröstförstoringskapslar

1st Bröstförstoringskräm (Nano Firming Cream 60ml)

1st Bröstförstorings Serum (Nano Firming Serum 30ml)



* hjälper genom sin unika formula innehållande örten Pueraria Mirifica

kroppen att producera ny

bröstvävnad och ger större bröst och fastare bröst naturligt. Med EasyBust

kan du förstora dina bröst 1-2 storlekar på naturlig väg utan operation!*



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-helt-naturliga-amnen.html#comment

2011-09-21 @ 06:33:07
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: johanna

vad är akt.ers.?



Hejja dig anyhow, förstår att det är tufft att gå från att inte jobba alls till att jobba mycket. Men det blir nog snart bättre! :)



ps. HAHAHA till kommentaren från Isabelle ;)

2011-09-21 @ 07:00:34
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: S.

Heja Ida! :)

2011-09-21 @ 08:43:01
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lajl

Det där med städningen o orken känner jag igen. Det är lixom inte som man är lat, utan orken, finns bara inte där. O för min del somnar jag ju bara jag kommer hem från jobb. Hur ska man då hinna (orka/kunna) få undan de där som ligger ivägen/på fel ställe..

2011-09-21 @ 13:22:35
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: nej tack ida, jag har fått ny disk här jag måste ta hand om ;P



Ja ni får se sen när jag fått mitt paket vad det är jag beställt.



H&M katalogen? Men dumma då.. jag har inte fått nån.. men som du sa så är de nog bra att INTE titta i den. Inte nu.. köpte lioxm ett soffbord o en spegel idag.. sen vill jag ha ett matbord o en tv o en tv-bänk oxå.. o mkt mer förstås. Får bli sånt ist för kläder för min del ;)

2011-09-21 @ 21:35:51
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0