Viggo's 3-årskalas!

Har nyss kollat klart på nya programmet "Partaj" på femman!
Och efter att jag bokstavligt talat Laugh-Out-Loud:at flera gånger så får det bra betyg!
Hurraaaa! Äntligen nåt nytt att följa. Och nu började Big bang theory, det är ju ett av
mina favvoprogram... ♥

(hrrm, det här skrev jag för en timme sedan, nu fortsätter jag...)

Ska slänga in lite bilder från Viggos kalas idag! Vi höll till på syrrans fik och drack en
massa saft & kaffe, käkade bullar & marängswiss så vi nästan storknade!







                       
                       
                       




Postat av: S.

Fan, viggo var ju nyfödd nyss :P Vart har tiden runnit iväg? :O

2011-09-12 @ 07:31:38
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0