Utkast: Sept. 21, 2011 - sa bloggen.

Lillskrutten verkar ha slutat löpa. Det blev inte så farligt. Thank you, pills.



Blogg.se segar röven av sig och Facebook har fastnat tre gånger den senaste kvarten. Kanske inte bör stå
framför datorn alls. Imorgon är jag LEDIG förutom showträning all night, sen fick jag även ledigt i helgen
från jobbet och hela nästa helg också!!! HALLÅ, vad jag blev glad! Fick hoppa in helgen 8-9:e istället då jag
egentligen skulle varit ledig men det gör inte ett DUGG! Kanske kan komma ikapp lite nu och bli piggare...

                         

ÅH! Sony Ericsson har en ny mobil ute - hette den Xperia Ray? - som jag nyss såg på tv-reklamen.. vill ha!
Jag vill ha en Sony Ericsson för det hade jag förut and I like them, och är fortfarande väldigt missnöjd med
den Nokian jag skaffade i våras. Ray skulle tydligen ha bra kamera och det är väl det jag faller för mest...
Hahaha. Jag vill ha en kamera som det går att ringa ifrån, okay?

(Uppdatering: Jag vill inte ha en touchfuckingscreen. Jag vill ha KNAPPAR! GE MIG KNAPPAR!)


Och så råkade jag köpa Cloetta's CENTER-rulle med nougatfyllning, de kostar bara 5:- på Ica Maxi just nu,
och sorgligt nog så var den förjäääävla god... köpte en igår och två idag. Damn. Snart ätit två..... *ouff!* 

                         
 
Sova nu? Halv elva? Yeah why not, känner mig som en zombie... kan ju åtminstone krypa ner och läsa en bok....
(...och att klockan på inlägget visar fel beror på ju bara på att blogg.se är lite bög.) 
 

Postat av: Sofia

Åh, jag började leta ny mobil och föll inte för någon.... Men jag gillar Xperia Ray! :-) Jag vill också ha en kamera som man kan ringa med ^^

2011-09-22 @ 00:16:45
URL: http://shirins.wordpress.com/
Postat av: Lexi

Det betyder ju att du skulle kunna gå ut med mig, och förhoppningsvis din syster på lördag?

2011-09-22 @ 07:37:37
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Ida

Jag har en Sony Ericsson Xperia arc och kameran är oxå skitbra! Är väl det på de senaste Sony Ericsson modellerna!

Typiskt att Ray kom ut efter jag köpt min!!

2011-09-22 @ 21:36:01
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0