Framför spegeln...

Bra dag på jobbet! Jag känner att dagen-då-jag-köper-ett-par-foppatofflor börjar närma sig.
(Mobba mig inte!! Jag vill inte heller men ser det som ett nödvändigt ont... ^^)
Provade både 37 & 38 idag medan jag städade bland skorna, och eftersom jag har 37,5 i
skostorlek så blir det alltid till att välja emellan lite-för-litet och chansa på att de töjer sig,
eller lite-för-stort och typ leva med det. Tog hem och provade en tunika/klänning som jag
tror jag ska behålla (synd att sommaren är över..., maybe next year?), plus skitsnygga
lacktights som vi fick in idag! Woop woop! Keepers!


                         (med en vit underklänning då, eftersom den är genomskinlig...) ^^


                        

Igår kväll provade jag min höstkappa som jag inte hunnit använda än - men jag längtar lite! Jag vill inte att
värmen ska försvinna men det är rätt mysigt med en solig och fin höst ändå... och sen fyller jag år mitt i den.. ^^

                         
Schysst att jag ser så lång ut fastän jag bara är en liten plutt! ; D Kappan köpte jag på H&M för några veckor
sedan och halsduken köpte jag där igår! Snart dags för den också antar jag... 

                        
 
...och jag har käkat tacos till middag. På en TISDAG, värsta lyxen! Så blir det tacorester på lunchen imorgon
också. Fint ska det va! Klockan är 22 och jag ska gå och ta en dusch jag... sov typ 1½ timme inatt så jag
hoppas hoppas hoppas jag får sova inatt... Det satt ju fint inför en åttatimmarsdag. Please please, kroppen.
 

Postat av: Elin

Inte vitt under svart, ha svart istället, bättre! Pyss

2011-09-06 @ 22:22:36
URL: http://frufurin.blogspot.com
Postat av: Lajl

snygging! men eller hur.. man vill inte att sommaren ska ta slut men man vill ändå krypa i lite varmare kläder o mysa i det.

2011-09-06 @ 22:38:13
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: jag fastnar också lätt för nya.. men köper inte nytt så ofta, men ska lukta på det där äpplet idag och hoppas på att jag faller ;) haha

2011-09-07 @ 08:53:34
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Carro

den där jackan är så jääävla snygg, passar super på dig! och vilka snygga brallor och snygg dress, du har bra smak du :) hahahaha vilken söt bild på bella! :D Jag tror nog att stitch och bella är sveriges sötaste katter! :D

2011-09-07 @ 14:01:57
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0